Varje år renoverar svenska hushåll sina hem för drygt 40 miljarder kronor. En ständigt föränderlig marknad ställer krav på aktörerna. Nya varumärken etableras och en framväxande e-handel förändrar köpbeteendena hos konsumenterna. Insikten om hur kunden agerar blir allt viktigare för…
Varje år renoverar svenska hushåll sina hem för drygt 40 miljarder kronor. En ständigt föränderlig marknad ställer krav på aktörerna. Nya varumärken etableras och en framväxande e-handel förändrar köpbeteendena hos konsumenterna. Insikten om hur kunden agerar blir allt viktigare för…
För andra året i rad bromsar tillväxten i den europeiska byggmarknaden in. Utvecklingen varierar avsevärt mellan länderna där Sverige och Finland utvecklas svagast medan de östeuropeiska länderna går betydligt starkare, allt enligt den senaste analysen från Euroconstruct.
För andra året i rad bromsar tillväxten i den europeiska byggmarknaden in. Utvecklingen varierar avsevärt mellan länderna där Sverige och Finland utvecklas svagast medan de östeuropeiska länderna går betydligt starkare, allt enligt den senaste analysen från Euroconstruct.
I höst lanserar vi Future Living, en löpande undersökning som bygger på en partnerskapsmodell. Tillsammans med våra partners utformar vi teman och frågeställningar och fördjupar oss på så vis i bostadsmarknadens mest brännande samtids- och framtidsfrågor.
I höst lanserar vi Future Living, en löpande undersökning som bygger på en partnerskapsmodell. Tillsammans med våra partners utformar vi teman och frågeställningar och fördjupar oss på så vis i bostadsmarknadens mest brännande samtids- och framtidsfrågor.